Kategóriák

Székács Elemér Református Középiskola és Kollégium

5200 Törökszentmiklós, Almásy út 50.

Felnőttképzésért felelős vezető: Budai Ferenc

FELNŐTTKÉPZÉSI ÜGYFÉLSZOLGÁLAT (Az iskola főépületének II. emeletén, titkárság)

Tel: 56/390-185. Fax: 56/590-660.

E-mail: szekacs@szekacs.sulinet.hu

Ügyfélfogadási idő:

hétfő

8:00

16:00

kedd

8:00

16:00

szerda

8:00

16:00

csütörtök

8:00

16:00

péntek

8:00

12:00

Jelenleg az alábbi szakképesítésekre rendelkezünk felnőttképzési engedéllyel:

OKJ szám

Megnevezés

Engedély szám

OKJ 21 621 02

Mezőgazdasági munkás

E-000043/2013/A0001

OKJ 21 622 02

Parkgondozó

E-000043/2013/A0002

OKJ 21 622 01

Kerti munkás

E-000043/2013/A0003

OKJ 21 623 01

Erdőművelő

E-000043/2013/A0004

OKJ 31 541 09

Tejtermékgyártó

E-000043/2013/A0005

OKJ 31 541 12

Zöldség- és gyümölcsfeldolgozó

E-000043/2013/A0006

OKJ 34 621 01

Gazda

E-000043/2013/A0007

OKJ 31 621 02

Aranykalászos gazda

E-000043/2013/A0008

Panaszkezelési rendszer

A panaszkezelés lehetőségéről illetve a panaszkezelés folyamatáról az első tájékoztatón a szakmai igazgatóhelyettesnek szóbeli tájékoztatást kell nyújtania. A képzésben résztvevők sérelem esetén az adott oktatóhoz, vagy az iskolatitkárhoz, a szakmai igazgatóhelyetteshez, illetve az iskola igazgatójához egyaránt fordulhatnak. Az említett munkatársak a panaszt szóban vagy írásban egyaránt kötelesek befogadni. A kézikönyv 3. számú mellékletében található “Panaszlap” kitöltése mindkét esetben kötelező, melyet vagy a résztvevő (írásbeli panasz), vagy az intézmény munkatársa végez el két példányban (melyből az egyik lehet fénymásolat), és mindkét fél aláírásával igazolja a panasz fenntartását, illetve befogadását.

Amennyiben az írásbeli panasz nem a formanyomtatványon érkezik be, arról az iskolatitkárnak kell kitöltenie a “Panaszlap”-ot, és csatolni kell hozzá a hallgató beadványát. Az iskola igazgatója a panaszt jellegétől függően kivizsgálja, és szükség szerint egyeztet az érintettek között. A kivizsgálás eredményeként hozott intézkedést rögzíti a “Panaszlap”-on, és a panaszosnak 10 napon belül írásban visszajelez. A visszajelzés személyes átvételét annak másolatán igazoltatni kell, illetve a postai feladóvevénnyel együtt csatolni kell a “Panaszlap”-hoz. A “Panaszlap”-ok folyamatosan sorszámozott, kitöltött formanyomtatványok, melyek megőrzése a csatolt mellékletekkel együtt 5 évig kötelező.

Az intézmény felnőttképzésre vonatkozó panaszkezelési szabályozását, mint belső szabályozó dokumentumot az ügyfelek, a hallgatók számára az ügyfélfogadóban hozzáférhetővé kell tenni.