Az intézményről
Kategóriák
Törökszentmiklósi Református Oktatási Központ Székács Elemér Gimnázium, Technikum, Szakképző Iskola és Kollégium
5200 Törökszentmiklós, Almásy út 50.
Felnőttképzésért felelős vezető: dr. Bischofné Németh Katalin
FELNŐTTKÉPZÉSI ÜGYFÉLSZOLGÁLAT (Az iskola főépületének II. emeletén, titkárság)
Tel: 56/390-185. Fax: 56/590-660.
E-mail: szekacs@szekacs.edu.hu
Ügyfélfogadási idő:
hétfő | 8:00 | – | 16:00-ig |
kedd | 8:00 | – | 16:00-ig |
szerda | 8:00 | – | 16:00-ig |
csütörtök | 8:00 | – | 16:00-ig |
péntek | 8:00 | – | 12:00-ig |
Jelenleg az alábbi szakképesítésekre rendelkezünk felnőttképzési engedéllyel:
OKJ szám | Megnevezés | Engedély szám |
OKJ 21 621 02 | Mezőgazdasági munkás | E-000043/2013/A0001 |
OKJ 21 622 02 | Parkgondozó | E-000043/2013/A0002 |
OKJ 21 622 01 | Kerti munkás | E-000043/2013/A0003 |
OKJ 21 623 01 | Erdőművelő | E-000043/2013/A0004 |
OKJ 31 541 09 | Tejtermékgyártó | E-000043/2013/A0005 |
OKJ 31 541 12 | Zöldség- és gyümölcsfeldolgozó | E-000043/2013/A0006 |
OKJ 34 621 01 | Gazda | E-000043/2013/A0007 |
OKJ 31 621 02 | Aranykalászos gazda | E-000043/2013/A0008 |
Panaszkezelési rendszer
A panaszkezelés lehetőségéről illetve a panaszkezelés folyamatáról az első tájékoztatón a szakmai igazgatóhelyettesnek szóbeli tájékoztatást kell nyújtania. A képzésben résztvevők sérelem esetén az adott oktatóhoz, vagy az iskolatitkárhoz, a szakmai igazgatóhelyetteshez, illetve az iskola igazgatójához egyaránt fordulhatnak. Az említett munkatársak a panaszt szóban vagy írásban egyaránt kötelesek befogadni. A kézikönyv 3. számú mellékletében található “Panaszlap” kitöltése mindkét esetben kötelező, melyet vagy a résztvevő (írásbeli panasz), vagy az intézmény munkatársa végez el két példányban (melyből az egyik lehet fénymásolat), és mindkét fél aláírásával igazolja a panasz fenntartását, illetve befogadását.
Amennyiben az írásbeli panasz nem a formanyomtatványon érkezik be, arról az iskolatitkárnak kell kitöltenie a “Panaszlap”-ot, és csatolni kell hozzá a hallgató beadványát. Az iskola igazgatója a panaszt jellegétől függően kivizsgálja, és szükség szerint egyeztet az érintettek között. A kivizsgálás eredményeként hozott intézkedést rögzíti a “Panaszlap”-on, és a panaszosnak 10 napon belül írásban visszajelez. A visszajelzés személyes átvételét annak másolatán igazoltatni kell, illetve a postai feladóvevénnyel együtt csatolni kell a “Panaszlap”-hoz. A “Panaszlap”-ok folyamatosan sorszámozott, kitöltött formanyomtatványok, melyek megőrzése a csatolt mellékletekkel együtt 5 évig kötelező.
Az intézmény felnőttképzésre vonatkozó panaszkezelési szabályozását, mint belső szabályozó dokumentumot, az ügyfelek, a hallgatók számára az ügyfélfogadóban hozzáférhetővé kell tenni.